Strona główna / Udostępnianie informacji publicznej / Przyjm. i załatwianie spraw

Przyjm. i załatwianie spraw

W Sądzie Rejonowym w Raciborzu przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych odbywa się stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwosci z dnia 09.05.2012 r. (Dz.U. 12.524) w sprawie skarg i wniosków dotyczących działalności sądów powszechnych.

Skargi i wnioski można składać:  na piśmie, drogą komunikacji elektronicznej, a także w formie ustnej do protokołu.

  1. Pisemne skargi i wnioski przyjmowane są przez Biuro podawcze oraz Oddział Administracyjny,
  2. skargi i wnioski drogą elektroniczną można kierowac na adres: administracja@raciborz.sr.gov.pl
  3. w formie ustnej do protokołu skargi i wnioski można składac w Oddziale Administracyjnym.

Ponadto można zgłaszać skargi ustne w ramach przyjmowania interesantów przez:
Prezesa Sądu Rejonowego w Raciborzu w poniedziałki w godz. od 12.00 do 14.00 w pokoju 110

Adres: Sąd Rejonowy w Raciborzu, ul. Nowa 29, 47-400 Racibórz.

W niniejszym Biuletynie Informacji Publicznej nie zamieszczono informacji o stanie przyjmowanych spraw z uwagi na to, iż w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej nie posiadają one statusu informacji publicznej. 

Pokaż metryczkę  tego dokumentu drukuj  
Podpisał: Piotr Leśniewski
Dokument z dnia: 06.09.2012
Dokument oglądany razy: 2 161
Opublikował: Piotr Leśniewski
Publikacja dnia: 06.09.2012
 
Ukryj metryczkę  tego dokumentu     Drukuj 


Do góry